A termék visszaküldése:
A terméket csak eredeti állapotában, csomagolásában és címkével, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.
Kérjük visszaküldési szándékát minden esetben írásban jelezze felénk az grbr.aa@gmail.com email címen.
A vevőnek az online rendelt termékek esetén - amennyiben az még nem volt használva, továbbá a bevarrt vagy bármilyen más módon rögzített címke nem került eltávolításra, a termék nem mosott vagy öblített és eredeti csomagolással rendelkezik - visszatérítésre vagy cserére az átvétel napjától számított 14 napig az itt meghatározott szabályok alapján. A meghatározott időtartam után visszatérítés nem lehetséges. Bizonyos termékek visszavétele, illetve cseréje, amennyiben azok nem minőségi hibásak higiéniai okokból nem lehetséges ( pl. alsószoknyák).
Elállási jog/ Csere
Vásárlástól való elállás esetén az Ügyfélnek 14 nap áll rendelkezésre, hogy a terméket az eredeti, sérülésmentes állapotában a már fentebb említett logisztikai központ címére visszajuttassa az eredeti számla kíséretében és az elállási nyilatkozat kitötlött példányával. A webáruház csakis az így visszaküldött termékeket köteles visszavenni, illetve kicserélni. A postai úton visszajuttatott termékeket lehetőség szerint ajánlott küldeményként, megfelelő külső borítással és a számlát is mellékelve adja fel. A webáruház nem vállal semminemű felelősséget a szállítás közben keletkezett károkért. Az elállási jog gyakorlása során a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatos költségek a Vevőt terhelik. A Vevő elállása esetén 14 napon belül a termék vételárát levásárolhatja bármilyen más termékünkre, illetve, ha nem talál megfelelő terméket, akkor 14 napon belül a vételárat visszafizetjük a vevő részére. Az andishop.hu webáruház mindaddig visszatartja az elállással érintett termék vételárát és a szállítási költséget, amíg a fogyasztó vissza nem szolgáltatta részére a terméket.
Meggondolt vásárlás, vagy nem megfelelő méretű termék esetén a terméket eredeti állapotában, csomagolásban és címkével együtt kérjük visszaküldeni a Gruber Zoltánné 1028. Budapest Áchim András u 19.es címre.
Ha termék nem hordott, nem sérült nem mosott, a bevarrt vagy rögzített címke nem került eltávolításra a vételár visszautalásra kerül az átvételtől számított 14napon belül a megadott számlaszámra. A visszaküldés költsége a megrendelőt terheli. További részletek: Vásárlási feltételek (ÁSZF)
Alsószoknyát,abroncsot higéniai okok miatt nem áll módunkban viszzavenni!!!!!!
MÉRETPROBLÉMA:
Méretprobléma esetén ügyfélszolgálatunk készségesen áll rendelkezésére. Kérjük a termék visszaküldése előtt tájékoztasson minket a megadott elérhetőségek egyikén, hogy a termék eredeti állapotában való visszajuttatását követően azonnal küldhessük a megfelelő méretű csereterméket.
A postaköltség minden esetben a vevőt terheli.
MIRE NEM VONATKOZIK A JÓTÁLLÁS?
A szerződéses jótállás nem terjed ki azokra a károkra, amelyek a karbantartás hiányából, illetéktelen beavatkozásból, változtatásokból, nem rendeltetésszerű használatból, rongálásból vagy illetéktelenül végzett javításokból erednek.
A jótállás nem terjed ki, többek között, a további hibákra vagy károkra:
· -a Termék rendeltetésének nem megfelelő, illetve nem szokásos használatából eredő meghibásodásokra és károkra;
· -a helytelen használatból, balesetből vagy hanyagságból eredő meghibásodásokra és károkra;
· -a helytelen kipróbálásból, használatból, karbantartásból, üzembe helyezésből, módosításból eredő hibákra vagy károkra;
· -nedvesség, folyadék vagy ráöntött élelmiszer következtében jelentkező hibákra és károkra;
· -a rendeltetésszerű használat során bekövetkező karcolásokra vagy egyéb károsodásokra .
A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, nem használt, továbbá a bevarrt vagy bármilyen más módon rögzített címke eltávolításra került, a termék mosott vagy öblített és eredeti csomagolással nem rendelkezik visszatérítésre vagy cserére nincs lehetőség .
A meghatározott időtartam után visszatérítés nem lehetséges. Bizonyos termékek visszavétele, illetve cseréje, amennyiben azok nem minőségi hibásak higiéniai okokból nem lehetséges ( pl. alsószoknya/.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.